Monday, January 24, 2011

Masa itu Emas

Sekejap je da 23 January, mggu depan da masuk February. Rasa mcm bru je smlm sambut new year, cepat betul masa berlalu sakrg ni kan. Hurm dalam 23 hari yg lalu, mcm2 benda berlaku, perasaan bercampur baur. Gembira, sedih, marah, kecewa semua ada. Lengkap lah kire nye klu nk buat filem ke drama ke, ade sape2 nk offer diri jd pengarah? Ok merepek!

Hurm macam biasa aku still x keje. Bukan sbb x nak keje tapi my mum cakap x payah la duk umh tolong mama je, tolong yg dimaksudkan ialah jadi driver and plus pembantu rumah! aku setuju je yg penting ada elaun. Hahh keje xde la susah mane kan time kena amik adik2 skola kuar la pastu duk umh memanjang.
Selebihnye ONLINE sampai dah tak tahu nk wat ape! TV x yah cakap la, bosan da tgk hurm tp okay la atleast aku bole duk umh spend time dgn family coz nnt bulan April aku nk sambung study.

Owh talking about continue study, adoii akhir bulan ni nak kena gi kampus nk kena settle all the application form and everything. Then mcm biasa klu da gi KL mesti jumpa kawan2 nnt klu tak jumpa merajuk! aduhhh ssh da tua2 pun nk merajuk kan. Sebelum pegi pun dah dipesan awal suruh bgtau dorg coz nnt senang nk set time bile nk jmpe maklum la kawan2 sume bz kan tapi ttp nk jumpa tu yg penting!
Friendship between us never fade away walaupun kita org jauh! Wah bermadah tau jgn jeles!

Berkawan biar ramai, tu yg slalu kita dgr kan. Pastu slalu diigtkan tuk cari kawan yg betul makna nye yg baik2 la. Faham sdr la ye. well aku ade knl dgn sumone ni, skejap jek da 2 mggu da knl rase mcm bru jek smlm knl (clise kan ayat ni). Dlm mase 2 mggu ni knl, dia baik, peramah jugak la, and malu2 kucing konon..jap malu ke? ahahha! Tak kisah la tu kan yg penting i'm happy knl dgn dia. Sehari x chat x sah! klu tak rindu. eh betul ke ape aku ckp ni! OMG!! well tu ape yg aku rase la. x salah kan tuk kita rindu kan seseorang kan awak kan2! awak pun mesti rindu saya gak..tul tak? (ok perasan plak)..moral nye disini betapa seseorang yg kita kenal itu dapat memberi impak atau pengaruh kepada diri kita samaada baik atau buruk itu kita sendiri yg tentukan..hehe..penceramah bebas ye...

Hurm, bru je sebulan tu, mcm2 da terjadi kan..aku pasti korg sume pun same kan.,tak kira ape pun yg berlaku pastikan korg happy dgn life korg dan jgn rosakkan ife org lain..(adakah aku merepek?)
Terlampau banyak yg hendak diceritakan kpd korg dlm entry ni..tapi aku sudah kehabisan kata2 untuk
diungkapkan..semoga kita jumpa dlm entry lain...adiosssss...askm..


No comments: