Monday, August 31, 2009

Happy 52 Merdeka..!!

hey!!
Happy 52nd Merdeka Day to Malaysia and all Malaysian...

huhuhuuu..skejap je dh msk 10 hari kita berpuasa kan..well thn ni nye merdeka pun santun jek.
ahahahha..xde bunga api ye..coz menghormati bulan ramadhan..
hurm..to ruff sian kat ko kan tak leh kuar on merdeka eve! duk umh je lah..
heheh..as 4 me..tggl 4 org je kat umh..sah2 la bosan yg amat..
so we decide to go to danau..just cuci2 mate on merdeka eve...
hehehee..still jaga tingkah laku ye..bulan ramadhan...

hurm..walaupun xde fireworks..ttp manusia yg kuar mlm ni rmi yg amat ye..
dgn anak kecik nye..yg bwk stroller nye..nasib baik xde yg brkerusi roda..ahahha
kezzziannn sgt kat bayi2 tuh ye..dh pukul 2 a.m pun x tido2 lagi..parents dia pun addooiii!! penting kan diri tul....hurm..tau lah esk awk tu tak keje..abis tuh baby tuh mcm ne lak..
kecik lagi kot..haisshhh!!...

kita org pun agak lame lah kat situ smpi kul 3..bkn sbb kita org nk duk lame situ tp sbb jln slow nk mampus..rmi nye mcm bazar ramadhan kat sec 13 tuh..ahahahaha..cume xde yg jerit2 pggl org je..hahhh..yg jauh mari dekat..yg dekat mari rapat..ahahahahah!!!
mmg tul2 cuci mate lah kita org nih kan..hehehee..pas dh bosan trus choe lah..wat lame2 kat situ..nk sahur lak nnt..hehehe...

hurm..ari ni 31 Ogos...cuti..xde klas...duk umh..on9..tgk tv + wat asgmnt yg blm2 siap ni..
adoiii..hehehehee...

well..thts it..nk gi bazar lee...
once agai..Happy Merdeka Day to All!!!...
sign off....

2 comments:

The Weirdo said...

namaku kelihatan di situ!

yeah! HAHA.

syazmeer said...

hahahaha..yelah..sian kat ko kan..