Friday, March 12, 2010

aku terima kejujuran mu itu...

hurm,.kejujuran sgt pentimng dlm sesebuah frenship ye..walaupun kdg2 kite trlepas pandang mende tuh! adoyaiii..sory to all kwn2 yg terasa ati ke..mkn ati ke(dh xde benda lain nk mkn agak nye)..ape2 je la yg bersangkut paut dgn ati ni..i mintak maaf byk2 dr lubuk ati yg dikorek ni..mula2 lepak dgn i or senang cite ase mula kwn dulu i dh pesan dh..mulut i ni kdg2 mmg over..x mkn saman..or what so ever yg korg pggl la kan.. i dh ckp klu terasa bgtau je dpn2..x yah la korg nk wat dosa ckp2 blakang..i'm open la..helo..bgtau je kat i ape yg korg tak ske..insyaallh i akn ubah ye..and i tak kisah pun klu korg nk lepak x ajak i coz takut kena bahan dgn i..
ahhh..i lg rela lepak sorg2 tenang kan fikiran ,,aduyaii...i tulis entry ni bukan coz nk marah2 ke ape ye..
sbb nye nk bgtau n nk cakap trima kasih kat kwn2 yg jujur bgtau kat i ape yg dorg tak ske pasal i..tu la yg i nk dlm frenship..tak ske bgtau je trus jgn nk simpan dlm ati smpi ati tuh busuk! pastu mula la kan..haha phm sdr..
heehehehehee well thx ye semua....and once again SORRY about my mouth....frenship never end!

ameer khidzir

1 comment:

Kucing Itam said...

terus terang... be transparent macam Mash kan? amer kan? hehehe...