Saturday, January 1, 2011

Goodbye 2010

Hurm..ari ni last day tuk thn ni (2010) org lain duk sebok pergi sana sini tuk celebr8 tp aku duk umh je..
ngadap laptop ni hahh smbl layan lagu..lagi best! hurm Happy New Year people! may u all have a great year ahead..tahun ni macam malas jek nak smbt maybe coz i kat umh family kot..tp mmg xde mood la nk sambut..so duk umh tu adalah option paling bgs skali..walaupun ade member ajak kuar..tp aku tolak ye..
sory la...hurm..
Well 2010 meninggalkan byk kenangan kat aku..baik or buruk sume ade la..lengkap! complete! ahahhaa..yang paling best is aku  dpt Convo..hehe..dgn kawan2 yg mmg sekepala sejak 3 tahun dulu.. hehehe..miss all the moment time diploma dulu..miss my fren!
Penutup tahun 2010 ni la yg paling best! coz aku dgn family pegi jalan2 ke USS (Universal Studio Singapore) waaaaa...mmg best giler! walaupun its not 100% complete coz ade la beberapa ride yg blm buka! tp mmg happening..thx to my parents coz bawak kita org! tahun depan mau pegi lagi! yayyy!!!...
hurm mmg byk la yg berlaku sepanjang tahun 2010 ni..adoiii klu mau cite mmg x abis la..and sume tersimpan kemas dlm otak aku ye..nnt klu ade masa aku cite la..tp wat pe nk cite benda da lepas2 ni kan..tul tak..ehehehhe..so sempena kedatangan tahun baru 2011 ni..aku nk ambil kesempatan ke atas korg tuk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2011..semoga tahun baru ini akan lebih bermakna dan semoga anda memperoleh keberkatan hidup...smile! *wah rase mcm penceramah bebas plak tetiba kan...
hahahahahaha...

HAPPY NEW YEAR PEOPLE!!!
muahhh muahh muahh!!!!

No comments: